Ile was było KOCIAKI!!!

poniedziałek, 3 grudnia 2012

BOJĘ SIĘ!

KOCHANIE!
Boję się.. Bardzo się boję.. Ale wy jesteście przy mnie więc nie mam czego się bać..
Opowiem wam to w skrócie :
Pewien "Mr. X " taki jakby jasnowidz on napisał niedawno na omegle coś co zaniepokoiło Directioners! 
Zatkało? Mnie tak! Ten tekst jest długi ale ten fragment mną wstrząsnął :

" Harry umrze gdy nastanie ciemność   
Lou spadnie że sceny
Zayn zostanie postrzelony
Niall będzie płakał ale nikt go nie usłyszy
Liam przetrwa 
Klatka jest ciasna nie pomieści 5 ptaszków 4 umrze jeden zyska czyli jest na odwrót  "

BOJĘ SIĘ! Podobno koncert w MSG zostanie odwołany z powodu zagrożenia! 
Płakać mi się chcę! Mam nadzieje że to tylko takie głupie żarty! Ja bym tego chyba nie wytrzymała!
 Nie wiadomo kim jest ten człowiek ale niedawno napisał że Dan i Li się zejdą! I się zeszli! Jasnowidz! 
 Martwię się o chłopców! Matko! Niall.. Harry.. Zayn.. Liam.. Louis! ZA CO?! 
Trzymajcie kciuki za to żeby to było kłamstwo! Directionerki! Oni potrzebują naszego wsparcia!

A tak na pocieszenie dodam gif z One Direction :
Nawet to nie poprawia mi humoru..
  Nie martwcie się wszystko się ułoży! 

 KOMENTUJCIE!!!

Wasza KARISK <333 <333 <333 <333 <333 <333
  

2 komentarze:

  1. Zastanawiam się czy to może być prawda. Jasnowidz? Hmmm... Dziś grają koncert w Nowym Jorku. Zobaczymy co się wydarzy. Musimy być cierpliwe ;*

    OdpowiedzUsuń