Ile was było KOCIAKI!!!

niedziela, 2 grudnia 2012

FAJNE

NO HEJKA KOCHANIEŃKIE!!!

Mam dla was zdjęcia Flaka, Sosny, Jelenia i werble proszę.. tun turu tum! One Direction!

Najpierw Sosna :
LOL
Sosna w klasie 1 w gimnazjum
Sosna rozmawia przez Skyp'a
Nocą
WĄSYYYY!!! Wszystkie moje! Buhaha!
Uczyła się grać na flecie..
No i to rozumiem!

Dość tego dobrego! Teraz Flak!

Flak w 1 klasie gimnazjum
Teraz!
Lubie packi!!! <33

Rudaaaa!
Teraz Jeleń..!

Podobny do Zayn'a z tej strony.. <33
Sufit się nagle zrobił taki ciekawy..
Przecież te leginsy nie pasują do tych butów mała.. Na stylu się nie znasz?! Pff
A teraz One Direction!

Niall! A kuku! <33
Co tam zobaczyłeś Harry?
Tylko nie patrz na jej nogi! Tylko nie patrz na jej nogi.. Uhh popatrzyłem!
Nie patrzcie tak na mnie! Zgubiłem lusterko!
Zawsze byłaś przy mnie.. Zawsze w moim domu.. Zawsze ubrana w ciepłe kolory.. KOCHAM CIĘ MARCHEWECZKO!
To już wszystko! Do zobaczenia niedługo!!!!! 
Wasza KARISK <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 KOCHAM WAS!!
Komentujcie to będzie więcej takich niespodzianek! I innych!


1 komentarz:

  1. Zdjęcia Jelenia <3 Boskie po prostu. Takie ciacho *,* zakochałam się :*
    Czekam na więcej niespodzianek

    OdpowiedzUsuń