Ile was było KOCIAKI!!!

piątek, 21 grudnia 2012

Koniec Świata!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
Hahaha!!! No nie mogę się nie śmiać! Koniec Świata?! Co za dzieci to wymyśliły?! Serio? Ale że serio? Hahaha!!! Nie mogę! Zaraz się posikam ze śmiechu! Majowie twierdzą, że koniec świata będzie w grudniu, a grudniowie, że w maju. Heh! Piszcie w komentarzach co o tym wszystkim sądzicie. Ja myślę, że to absurd. Oczywiście koniec świata kiedyś nadejdzie (chyba..) ale my nie będziemy znać ani czasu ani dnia. Mam nadzieję, że ten cały 'koniec świata' nie nadejdzie szybko bo chce jeszcze pożyć. Uff czyli data 21.12.12r. nie jest taka straszna. Heh i czego było się bać..? Ja się nie bałam a wy? Czekam na opinie! A i jak już piszę to chcę przeprosić że rozdział 8 się nie pojawia. Nie mam teraz weny, a chciałabym, żeby był on dobry. Pojawi się albo jutro albo w niedzielę. Teraz mam wolne od szkoły (Uff) więc będę mieć więcej czasu na pisanie więc posty będą się pojawiać szybciej :)
P.S. Buziaczki, Komentujcie! 

3 komentarze:

  1. Był koniec świata! Rozstanie z klasą na jakieś 2 tygodnie. Jak ja to przeżyję? Haha. Wiesz ludziom się nudzi dlatego wymyślają takie rzeczy. Czekam na Twój rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas cała klasa w ten dzień zaczęła się żegnać i przytulać. : D Widać, że na marne bo końca świata nie było. Chociaż i tak w niego nie wierzyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo, hahahahahah! Loooty chociaż były wtedy! :P

      No i tak w ogóle, to życzę Wesołych Świąt! <3
      marrymeharrystyles.blogspot.com/

      Usuń