Ile was było KOCIAKI!!!

poniedziałek, 26 listopada 2012

Libster Awards

HEJ KOCHANE!!!

No cześć!!! Właśnie dowiedziałam się że dostałam nominacje od Daria Bestwina i Katie Wood za jak one twierdzą : 'dobrze wykonaną robotę' !!! Jestem zaskoczona bo nie spodziewałam się czegoś takiego!

Zasady są proste! Dostajesz 11 pytań od bloga który cię nominował! Odpowiadasz na pytania a potem Ty nominujesz 11 osób i zadajesz im 11 pytań. Nie możesz nominować bloga który Cię nominował!!! 

Pytania od autorki bloga : http://miloscto.blogspot.com/ 

1. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
Postanowiłam pisać ponieważ to dla mnie przyjemność. Muszę się przyznać że do niedawna myślałam że 'dzieci'  takie jak ja nie mogą pisać blogów. Możecie się ze mnie śmiać ale to jest prawda. Dopiero kilka miesięcy temu zwróciłam uwagę kto pisze te blogi które czytam. I sama postanowiłam uszczęśliwić siebie i Was!!!

2. Twoja ulubiona piosenka? 
Jeżeli chodzi konkretnie o piosenkę to nie mam swojej ulubionej. A jeżeli chodzi o rodzaj piosenek to bardzo lubię : pop, hip-hop i rap. Tego ostatniego nie słucham za często.

3. Czym się interesujesz?
 Bardzo dużo rysuję. Mam własny szkicownik z którego zostało mi tylko kilka kartek do rysowania. Kocham szkicować ale nigdy nikomu tego nie pokazuje jeśli chcecie mogę wam pokazać moje 'dzieła'. Lubię też pisać. Bardzo często siedzę z zeszytem na kolanach i próbuje coś dla Was wymyślić.

4. Kogo lubisz najbardziej z One Direction? 
Sama nie wiem. Ale myślę że jak miałabym wybierać to to byłby Harry albo Niall.

5. Gdzie chciałabyś mieszkać (kraj lub miasto) ?
Jeżeli chodzi o Polskę to zawsze chciałam mieszkać w Ełku lub w Elblągu. Jeżeli chodzi o miasto zagraniczne to marzę żeby mieszkać w Londynie.

 6. Jedno z twoich marzeń.
Uhh. No ciężko powiedzieć bo w poprzednich pytaniach powiedziałam Wam swoje marzenia. Ale bardzo chciałabym pobić w czymś rekord.

7. Kto jest twoim autorytetem?
Moim autorytetem jest i zawsze była moja mama dlatego że radziła sobie w różnego typu sytuacjach i zawsze uważa że ona nie jest wcale taka święta. Jest dzielna a zarazem śmieszna. Ma poczucie humoru i dziś mi powiedziała że zjadła w pracy dwa ząbki czosnku. WOW co nie?!

8. Jakie cechy powinna mieć najleprza przyjaciółka.
Sądzę że najlepsza przyjaciółka musi być : miła, z poczuciem humoru, inteligentna, dyskretna, pomocna, dobra, wyrozumiała, uczciwa itp. itd. Powinna mieć podobne poglądy co ja. Powinna mnie rozumieć.

9. Kim chciałabyś być w przyszłości?
Niedawno chciałam być lekarzem ale to było tylko takie moje 'widzi mi się'. Teraz chcę studiować prawo ale też medycynę lub malarstwo. Na ogół nie wiem kim chcę być.

10. Skąd bierzesz pomysły na bloga?
Czasami biorę je z swojego życia bo często wydarza się w nim coś śmiesznego. Niekiedy po prostu zmyślam różne historyjki albo jak zobaczę coś fajnego to o tym piszę. Czasami wykorzystóje ciekawostki z internetu o One Direction.

11. Co byś zrobiła gdybyś zobaczyła swojego idola?
Sama nie wiem. Chyba bym po prostu  zdechła. haha. Nie teraz powaga. Myślę że nie krzyczałabym tylko zaczęłabym skakać na wszystkie strony i śmiać się jak 'głupia'

A teraz pytania od autorki bloga : http://wafelku.blogspot.com/

1. Jak poznałaś One Direction?
Na żywo nie poznałam ich ale bardzo bym chciała. Jeżeli chodzi o dowiedzenie się o nich to to było około kwietnia. Było wtedy Kids Choice Awards 2012 i był tam był ich koncert. Wtedy ich pokochałam. LOL

2. Czym się interesujesz?
 Bardzo dużo rysuję. Mam własny szkicownik z którego zostało mi tylko kilka kartek do rysowania. Kocham szkicować ale nigdy nikomu tego nie pokazuje jeśli chcecie mogę wam pokazać moje 'dzieła'. Lubię też pisać. Bardzo często siedzę z zeszytem na kolanach i próbuje coś dla Was wymyślić.

 3. Ulubiona piosenka chłopaków?
Szczerze to nie mam wszystkie mi się podobają. Nie mogę powiedzieć która tak naprawdę mi się podoba ale mam wrażenie że jest to piosenka Live While We're Young.

4. Twój ulubiony film?
Kobieta Kot. (haha)

5. Twój ideał chłopaka?
Z charakteru powinien być inteligentny, ułożony, miły, dobry i powinien mieć ogólnie cechy przyjaciela. Z wyglądy musiałby być blondynem z niebieskimi oczami albo brunetem z zielonymi oczami. Musi mieć smukłą i wysportowaną sylwetkę (chłopak z marzeń co nie?)

6. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
Postanowiłam pisać ponieważ to dla mnie przyjemność. Muszę się przyznać że do niedawna myślałam że 'dzieci'  takie jak ja nie mogą pisać blogów. Możecie się ze mnie śmiać ale to jest prawda. Dopiero kilka miesięcy temu zwróciłam uwagę kto pisze te blogi które czytam. I sama postanowiłam uszczęśliwić siebie i Was!!!

7. Skąd czerpiesz pomysły na rozdział w swoim blogu?
Czasami biorę je z swojego życia bo często wydarza się w nim coś śmiesznego. Niekiedy po prostu zmyślam różne historyjki albo jak zobaczę coś fajnego to o tym piszę. Czasami wykorzystóje ciekawostki z internetu o One Direction.

8. Twoje największe marzenie?
Ojojoj! Dobre pytanie... tylko że ja nie wiem jak na nie odpowiedzieć. Przepraszam Was ale nie wiem.

9. Czy twoja przyjaciółka/przyjaciel też kochaja Larry'ego?
Niewiecie jak bardzo!!! (Betus)

10. Organizujesz lub jeździsz na jakieś zloty fanek 1D?
Niestety nie.. Ale chciałabym zobaczyć jak to jest...

11.Gdybyś miała możliwość wybrać sobie jedną moc ...jaką byś wybrała (np. latanie itd) ?  
Jedną?! Dlaczego tak mało?! No ale bym wybrała chyba... znikanie (ze sprawdzianu z matmy lol)

To już wszystkie pytania na które miałam odpowiedzieć. A teraz blogi które nominuje :

1. http://opowiadaklaudia-onedirection.blogspot.com
2. http://one-direction-harry-and-girl.blogspot.com/
3. http://paulaimadzialoveonedirection2000.blogspot.com/p/opowiadanie-madzi.html
4. http://directiongirls19.blogspot.com
5. searching--for--myself.blogspot.com/
6. http://i-and-one-direction.blogspot.com
7. http://1d-lovestory-liriwiki.blogspot.com
8. http://tear-in-the-ocean-cry.blogspot.com/
9. http://shouldletyougo.blogspot.com/
10. http://troolek.blogspot.com/
11. http://thissongisforyoularry.blogspot.com/

A to moje pytania!

1. Co najdziwniejszego zrobiłaś w swoim życiu?
2. Jak wyglądał twój pierwszy pocałunek?
3. Jedno z twoich marzeń?
4. Twój największy sekret?
5. Jaki jest twoja ulubiona piosenka One Direction?
6. W jaki sposób dowiedziałaś się o One Direction?
7. Twoje ulubione zdjęcie chłopaków?
8. Twój ulubiony film?
9. Czy ktoś z twoich bliskich wie o twoim blogu?
10. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga o One Direction?
11. Kto Ci się podoba najbardziej z One Direction?

Wasza KARISK!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 DZIĘKI!!!!! ^^

2 komentarze:

  1. Hej;) Jestem zaskoczona tą nominacją. Wielkie podziękowania. Mam tylko pytanie: odpowiedzi mam udzielić na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce następny rozdział ! <3

    OdpowiedzUsuń